rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 478   |   Dodanych dzisiaj: 1 465

lokal 29 m2 / PARTER / prywatny PAR ...

lokal 29 m2 / PARTER / prywatny PAR ...
Do wynajęcia lokal z parkingiem, na parterze, w budynku przy skrzyżowaniu głównej ul. Wita Stwosza z deptakiem osiedlowym - duży ruch pieszych oraz duży ruch samochodowy. (istniej ...

Alfa Romeo Giulietta ...

CENA:
25800


Zobacz

Wynajmę pokój

CENA:
1200


Zobacz

UL.TECHNOLOGICZNA / ...

CENA:
2099


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 530 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Zadania: -montaż ręczny części elektrotechnicznych zgodnie z przedstawionymi instrukcjami -obsługa urządzeń linii produkcyjnych -dbałość o właściwe wykorzystanie powierzonych narzędzi pracy -dbałość o czystość na stanowisku pracy Wymagania: -gotowość do pracy 3 zmianowej (6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00) -zdolności manualne Oferta: -zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie -atrakcyjne wynagrodzenie -pracę w innowacyjnym zakładzie produkcyjnym

Dodane : 2025-05-12 10:24 + czytaj więcej

Pracownik pomocniczy przy produkcji i montażu Miejsce pracy: Tajęcina Stawka: 30,50 zł brutto/h Umowa zlecenie Pracując z nami: -zdobędziesz pierwsze doświadczenie w pracy na produkcji w międzynarodowej firmie, -będziesz wykonywać proste czynności związane z produkcją i montażem elementów o niskiej wadze komponentów i produkowanych części, -będziesz dbać o porządek i czystość na powierzonym stanowisku, -będziesz współpracować z zespołem pełnym pozytywnej energii. Oczekujemy: -sumienności, zaangażowania i elastyczności w wykonywane obowiązki, -zdolności manualnych, -podstawowej umiejętności obsługi komputera, -dyspozycyjności do pracy w systemie 3-zmianowym (6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00) -pozytywnego nastawienia i chęci do pracy, -umiejętności pracy w zespole. Oferujemy: -możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie, -miłą, przyjazną i spokojną atmosferę, -pracę z możliwością zmiany pozycji (stojąco/siedząca), -pracę w wysokich standardach bezpieczeństwa i przyjemnym środowisku, -perspektywę podjęcia długofalowej współpracy, -pracę w komfortowym i nowoczesnym budynku, -możliwość dojazdu do pracy komunikacją miejską (MPK) z Rzeszowa, -20% dodatku nocnego za każdą przepracowaną godzinę, -umowę zlecenie. NIE CZEKAJ WYŚLIJ SWOJE CV! Agencja zatrudnienia

Dodane : 2025-05-12 10:04 + czytaj więcej

Szukamy młodej dziewczyny do pracy w szkółce ogrodniczej. Do zakresu obowiązków będzie należało obsługa klientów, kasy fiskalnej, praca przy pielęgnacji roślin, itp. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny 512155713 Szkółka znajduje się w Rzeszowie

Dodane : 2025-05-12 09:58 + czytaj więcej

Solvera Gawel Technology z siedzibą w Łące (k. Rzeszowa) zatrudni: Operatora maszyn z umiejętnością jazdy wózkiem widłowym. Specjalizujemy się w produkcji elementów złącznych. Miejsce pracy: Łąka k. Rzeszowa. System pracy: III zmiany. Obsługa maszyny i dowożenie wyrobów wózkiem widłowym. Mile widziane uprawnienia UDT. Oferujemy pakiet benefitów, m.in. darmowy dojazd do pracy, karty Multisport, finansujemy ubezpieczenie na życie i wiele innych. Aplikuj, skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Proszę od dodanie klauzuli RODO.

Dodane : 2025-05-12 09:40 + czytaj więcej

Stanowisko: Pracownik Transportu Wewnątrzszpitalnego miejsce pracy: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. F. Chopina ul. Szopena 2 w Rzeszowie Zakres zadań: - transport badań na terenie szpitala - transport pacjentów na terenie szpitala - transport i dystrybucja towarów na terenie szpitala - transport odpadów na terenie szpitala Wymagania: - Książeczka sanitarno- epidemiologiczna - Dokładność, sumienność, cierpliwość - Umiejętność pracy zespołowej Oferujemy: umowa o pracę na pełny etat środki ochrony osobistej przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się organizacji możliwość współpracy z doświadczonym zespołem Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego], tel: 510 015 198 Prosimy o zapoznanie się z załączoną klauzulą informacyjną i klauzulą zgody. RODO Klauzula obowiązku informacyjnego 1. Administratorem podanych przez Państwa danych osobowych jest Optima Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marsa 56 A, 04-242 Warszawa. 2. Wszelkie pytania związane z przetwarzaniem przez nas Państwa danych można kierować do naszego inspektora ochrony danych osobowych p. Eweliny Lis. 3. Podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. 4. Optima Care Sp. z o.o. będzie przetwarzać Państwa dane osobowe do momentu odwołania przez Państwa zgody. 5. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 23 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29.08.1997r. ââ‚Źâ€œ o ochronie danych osobowych (t.j. D

Dodane : 2025-05-12 09:40 + czytaj więcej

Hotel Prezydencki w Rzeszowie poszukuje osób na stanowisko Kelner/Kelnerka. Zakres obowiązków: - dbałość o czystość i estetykę miejsca pracy, - obsługa kelnerska Gości w restauracji, - zapewnienie wysokiego standardu świadczonych usług, - realizacja bieżących zadań operacyjnych, - współpraca z działem kuchni i wsparcie innych działów w hotelu Nasze oczekiwania: - minimum półroczne doświadczenie w pracy na stanowisku kelnera/kelnerki w restauracji, - mile widziane wykształcenie kierunkowe (szkoła gastronomiczna), - znajomość języka angielskiego, - umiejętność pracy w zespole, - miła aparycja, wysoka kultura osobista, - dyspozycyjność, - książeczka sanitarno-epidemiologiczna, Oferujemy: - wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności, - stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowy o pracę/umowy zlecenie, - możliwość rozwoju zawodowego, - elastyczny grafik pracy, - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem Kelner/kelnerka. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Medyczne Medyk Sp. z o.o. sp. K. ul. Szopena 1, 35- 055 Rzeszów dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29. 08 .19 97 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 2002 nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami.)"

Dodane : 2025-05-12 09:13 + czytaj więcej

cena: 7000 zł
Obecnie dla naszego Klienta w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko: Brukarz Miejsce pracy: Rzeszów Praca przy realizacji projektów brukarskich, głównie dla klientów prywatnych. Oferujemy: *Stawkę godzinową od 41,55 zł brutto, *Pracę od godziny 7:00, *Umowę zlecenie na start, z możliwością przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym. *Pracę w zgranym i doświadczonym zespole. Wymagania: *Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku brukarza, *Prawo jazdy kat. B – wymagane, *Sumienność, punktualność i zaangażowanie, *Mile widziana umiejętność obsługi koparko-ładowarki. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 510 080 803 Do aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).” Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. Job Innovation jest wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10332

Dodane : 2025-05-12 09:02 + czytaj więcej

Jeżeli lubisz kontakt z ludźmi oraz chętnie zdobywasz nowe kompetencje, Jeżeli masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, Jeżeli szukasz dodatkowego zajęcia z elastycznym grafikiem i atrakcyjnym wynagrodzeniem, ...to mamy dla Ciebie idealną ofertę. Oferujemy: - Pracę dodatkową - już 30 minut do 1 godziny dziennie wystarczy, aby osiągnąć wysokie wynagrodzenie - Atrakcyjny system wynagrodzeń - Elastyczny czas pracy - możliwość pracy w godzinach popołudniowych - Pracę w 100% zdalną Zakres obowiązków: - Telefoniczny kontakt z klientami - Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami - Prowadzenie podstawowej dokumentacji rozmów Wymagania: - Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (warunek konieczny) - Dobra dykcja i przyjazny ton głosu - Profesjonalizm i zaangażowanie Jeżeli chcesz w prosty sposób zwiększyć swoje dochody i pracować w elastycznych godzinach, dołącz do naszego zespołu. Aplikuj już dziś!

Dodane : 2025-05-12 09:02 + czytaj więcej

Dołącz do zespołu onHouse i rozpocznij swoją przygodę w świecie nieruchomości! Szukasz możliwości, by rozwinąć skrzydła i zdobyć doświadczenie u boku ekspertów? W onHouse damy Ci szansę na dynamiczny rozwój w przyjaznym i wspierającym środowisku. Twoje zadania: Wspieranie Agenta w obsłudze klientów. Tworzenie i aktualizacja ofert nieruchomości (opis, zdjęcia). Organizacja spotkań i przygotowywanie dokumentów. Kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. Udział w działaniach marketingowych i analizie rynku. Szukamy Ciebie, jeśli: Pasjonujesz się branżą nieruchomości. Jesteś zorganizowany/a i zwracasz uwagę na szczegóły. Lubisz kontakt z ludźmi i budowanie relacji. Znasz podstawy obsługi MS Office i CRM. Masz pozytywne podejście i jesteś gotowy/a na nowe wyzwania. Co oferujemy? Rozwój zawodowy u boku najlepszych ekspertów. Szkolenia, mentoring i realne perspektywy awansu. Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie. Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon). Przyjazną atmosferę i elastyczne godziny pracy. Jak aplikować? Wyślij CV i kilka słów o sobie na adres: [użyj formularza kontaktowego] W tytule wiadomości wpisz: Rekrutacja - Asystent Agenta ds. Nieruchomości. Nie czekaj! Wejdź z nami na ścieżkę sukcesu w dynamicznej branży nieruchomości!

Dodane : 2025-05-12 09:02 + czytaj więcej

Szukasz pracy pełnej wyzwań i satysfakcji? Dołącz do zespołu on House! Jesteśmy prężnie rozwijającym się biurem nieruchomości, które łączy doświadczenie i nowoczesne, nowatorskie podejście do pośrednictwa. Naszą misją jest wspieranie klientów na każdym etapie transakcji, budowanie trwałych relacji oraz zapewnianie najwyższej jakości usług. Dlaczego warto pracować z nami? - Możesz liczyć na elastyczny czas pracy - dopasujesz go do swoich potrzeb i możliwości. - Pracujesz na zasadzie współpracy B2B lub umowy zlecenie, co daje Ci pełną niezależność. - Wspieramy Twój rozwój dzięki szkoleniom, mentoringowi i nowoczesnym narzędziom. - Masz możliwość osiągania wysokich zarobków - nasi najlepsi agenci zarabiają kilkanaście tysięcy zł miesięcznie i więcej! - Pracujesz w zespole z partnerską atmosferą, w której zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu. Jakie będą Twoje zadania? Prezentacje nieruchomości klientom oraz kompleksowa obsługa transakcji. Budowanie trwałych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Aktywne poszukiwanie rozwiązań, które spełnią oczekiwania naszych klientów. Kogo szukamy? Osób pełnych energii i zaangażowania, które chcą się rozwijać w branży nieruchomości. Przedsiębiorczych, samodzielnych i zorganizowanych. Posiadających wysoką kulturę osobistą i umiejętność nawiązywania relacji. Z doświadczeniem w sprzedaży lub obsłudze klienta - będzie to dodatkowy atut! Gotowych na pracę w elastycznych godzinach oraz działanie na własnej działalności gosp

Dodane : 2025-05-12 09:02 + czytaj więcej

Obecnie dla naszego Klienta w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik produkcji Miejsce pracy: Głogów Małopolski Oferujemy: -zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, -stawkę godzinową 30,50 zł brutto/h , -pracę od poniedziałku do piątku- wolne weekendy. Co będziesz robić: -sortować i pakować metalowe komponenty, -obsługiwać ręczny wózek paletowy, -przeprowadzać jakościową kontrolę jakości, -dbać o porządek w miejscu. Oczekujemy: - dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym (6-14 i 14-22), - dokładności i zaangażowania, - chęci do pracy- doświadczenie nie jest wymagane. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 510 080 803 Do aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. Job Innovation jest wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nume

Dodane : 2025-05-12 09:02 + czytaj więcej

Delikatesy Centrum zatrudnią sprzedawcę na stoisku mięsnym. Twój zakres obowiązków : - Profesjonalna obsługa Klienta - Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów - Przyjmowanie dostaw i wykładanie towaru Nasze wymagania : - Gotowość do pracy w systemie zmianowym - Dyspozycyjność - Zaangażowanie w wykonywaną pracę CV proszę wysłać na e-mail.

Dodane : 2025-05-12 09:01 + czytaj więcej

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kreowanie i prowadzenie działań z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych (unijnych, ministerialnych, krajowych, od sponsorów) do prowadzenia działalności statutowej Wojewódzkiego Domu Kultury w Rzeszowie (dalej WDK). Prowadzenie monitoringu źródeł finansowania dla przedsięwzięć realizowanych przez WDK. Analizowanie wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WDK pod kątem możliwości ich realizacji ze środków zewnętrznych. Prowadzenie analizy możliwości finansowania działalności WDK z projektów unijnych i krajowych, weryfikowanie terminów, przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej według określonych wytycznych. Koordynowanie wniosków o dofinansowanie zadań realizowanych w ramach programów wspierających działalność WDK. Współtworzenie długofalowej strategii rozwoju WDK oraz pozyskiwania funduszy. Wspieranie pozyskiwania sponsorów, partnerów i dodatkowych środków finansowych na działalność statutową WDK. Monitorowanie oferty programowej WDK w zakresie efektów marketingowych oraz jakościowych i ilościowych. Prowadzenie kalendarium imprez własnych lub zleconych. Wspieranie działań w zakresie prowadzenia i promocji witryn internetowych oraz portali społecznościowych WDK. Organizowanie lub współorganizowanie wydarzeń artystycznych, edukacyjnych i rozrywkowych. Organizowanie lub współorganizowanie działań wynikających z realizacji zadań Działu Promocji i Pozyskiwania Funduszy, w tym szkoleń i warsztatów dla pracow

Dodane : 2025-05-12 09:01 + czytaj więcej

cena: 5500 zł
Firma Conforti zatrudni na stanowisko tapicer meblowy Zakres obowiązków: mocowanie i obijanie pokrowców tapicerskich na konstrukcjach meblowych Nasze wymagania doświadczenie w pracy na stanowisku Tapicer umiejętność szybkiego uczenia się chęć do pracy i zdobywania nowej wiedzy, dokładność i jakościowe podejście do pracy zaangażowanie w pracę i wykonywane obowiązki. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę atrakcyjny system wynagrodzeń Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na: [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny 17 7711 843

Dodane : 2025-05-12 08:53 + czytaj więcej

Firma Conforti zatrudni na stanowisko krawcowa Zakres obowiązków: szycie pokrowców tapicerskich do mebli wypoczynkowych Nasze wymagania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku umiejętność szybkiego uczenia się chęć uczenia się i zdobywania nowej wiedzy odpowiedzialność za powierzone zadania dokładność i jakościowe podejście do pracy Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę atrakcyjny system wynagrodzeń Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na: [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny 17 7711 843

Dodane : 2025-05-12 08:53 + czytaj więcej

Strona 11 z 36
zamknij
Zamknij
Strona www.rzeszowiak wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystajac ze strony wyrazasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas używania naszego serwisu. Dowiedz sie więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy. OK